Potřebujete
kvalitně opravit ruční nářadí nebo zahradní techniku?
Pak
jste na správném místě!
Proč právě k nám?
Jsme
autorizovaný prodejce většiny renomovaných značek s dlouholetou tradicí -
své místo na trhu máme již 30 let.
Provádíme
pro Vás kvalitní servis, který patří mezi nejrychlejší a nejlevnější
v Praze.
Prosazujeme
osobní přístup - Vaše zboží zůstává po celou dobu opravy v rukou našich
zkušených techniků a nikam jej neposíláme.
Zajišťujeme pozáruční servis a provádíme opravy značek Narex, Makita, Bosch, Dewalt, Hitachi, Metabo, Protool, Festool, Diu Jevíčko.
Jiné značky neopravujeme, jelikož nemáme možnost objednat náhradní díly ani je nahradit.
Přesvědčte se přímo u nás v kamenných prodejnách:
Pobočka Praha
Tomáš Dvořák - Elespo
Na Žertvách 881/40
180 00 Praha 8 - Libeň
Pobočka Řevnice
Tomáš Dvořák - Elespo
Pod Drahou 1039
252 30 Řevnice - Praha-západ
Otevírací doba:
Pondělí – čtvrtek 8:30
– 17:00
Pátek 8:30 – 16:00
Telefon na technika : 725 177 660
Email: servis@elespo.cz
Jak se k nám dostanete:
Pobočka Praha:
Stanice
metra Palmovka, Tramvaj číslo: 3, 6, 8, 10, 14, 15, 16, 24 25
Sídlíme
na pěší zóně za televizí PRIMA, poblíž najdete i restauraci U Jagušky.
Pokud
jedete autem, můžete zaparkovat přímo před prodejnou na pěší zóně.
Pokud jedete autem, můžete zaparkovat přímo před prodejnou na našem parkovišti.
A co dalšího potřebujete vědět?
ELESPO provádí POZÁRUČNÍ servis a opravy pro ruční elektrické nářadí nebo zahradní techniku. Měsíčně provádíme více než 500 oprav, náhradní díly největších výrobců máme skladem, případně je objednáváme a přijímáme do druhého dne.
ZÁRUČNÍ servis a opravy provádíme pouze u produktů zakoupených u firmy Tomáš Dvořák - ELESPO. Zboží zakoupené u jiných prodejců musíte reklamovat u daného prodejce nebo přímo u výrobce.
Pro rychlé vyřízení reklamace ručního nářadí a zahradní techniky, kterým ještě nevypršela záruční doba, doporučujeme využít přímo servisních středisek jednotlivých výrobců. Čas potřebný k úspěšné reklamaci se tak může zkrátit až o několik týdnů, adresu vám vždy zašleme na vyžádání. Dále pak postupujeme dle obchodních podmínek.
Reklamované zboží můžete také zaslat přímo na naší adresu, viz výše. Při zasílání zboží poštou / dopravcem připojte k zásilce průvodní dopis stručně popisující závadu.
V případě, že Vám tyto informace nestačily, můžete se obrátit na mail servis@elespo.cz kde Vám odpoví servisní technik.
Těšíme se na Vaši návštěvu!