Kontakt
Prodejna Palmovka
Na Žertvách 881/40
180 00 Praha 8
777 777 337
Navigovat
Prodejna Řevnice
Pod Drahou 1039
252 30 Řevnice
773 350 004
Navigovat
Otevírací doba
Pondělí - čtvrtek: | 8.30 - 17.00 |
---|---|
Pátek: | 8.30 - 16.00 |
23.12. | 8.30 - 12.00 |
---|---|
27.12. - 2.1. | zavřeno |
3.1. | otevřeno (standardní otevírací doba) |
GPS souřadnice
N: 50°6´17.51 / E: 14°28´41.99
IČO: 06192386
DIČ: CZ8811120505
Objednávky a technické poradenství
Před kontaktováním naší zákaznické linky si prosím připravte kód produktu, o který máte zájem. Ten najdete vpravo od hlavního obrázku v detailu produktu.
Pokud je to možné, využijte výhradně e-mailovou komunikaci, dostanete pak vždy přesné informace potvrzené přímo od výrobce.
info@elespo.cz | ||
777 777 337 | Telefonické objednávky | |
266 313 816 nebo 266 313 609 | Technické dotazy |
Všechny požadavky vyřídíme k Vaší spokojenosti na e-mailu info@elespo.cz.
info@elespo.cz | ||
777 777 337 | Pokud voláte, připravte si vždy číslo Vaší objednávky. |
Servisní oddělení
Před kontaktováním naší zákaznické linky si prosím připravte číslo opravenky. To najdete v pravém horním rohu útržku, který jste dostali při příjmu zboží do opravy.
servis@elespo.cz | |
725 177 660 | |
777 777 337 |
Pro objednávání či dotazy k náhradním dílům těchto značek využijte výhradně e-mail. U většiny případů musíme díly dohledávat, nejsme tedy schopni Váš dotaz vyřešit během jednoho telefonátu. Cenovou nabídku Vám pošleme do 24 hodin.
servis@elespo.cz | |
725 177 660 | |
777 777 337 |
Reklamace a poškozené či nekompletní zásilky
Pro uplatnění či zjištění, jak zboží reklamovat, využijte e-mail info@elespo.cz. Do e-mailu uveďte číslo objednávky nebo faktury. Další postup, kde a jakým způsobem reklamovat, Vám obratem sdělíme zpět na e-mail.
info@elespo.cz |
Pro uplatnění reklamace u PPL potřebujeme fotky obalu, výplní v místě poškození a poškozenou část zboží. Nejpozději do 48 hodin od obdržení zboží je potřeba poslat fotky na e-mail info@elespo.cz, jinak reklamace nemusí být uznána z důvodu pozdního nahlášení poškození, viz obchodní podmínky.
info@elespo.cz |
Zboží vyfoťte, aby bylo jasné na první pohled, o jaké zboží se jedná, případně vyfoťte kód produktu. Fotografie zašlete společně s krátkým popisem nejpozději do 48 hodin od obdržení zboží na e-mail info@elespo.cz, jinak reklamace nemusí být uznána z důvodu pozdního nahlášení (viz obchodní podmínky).
info@elespo.cz |