🎄 Vážení zákazníci, v pondělí 23.12.2024 budou prodejny otevřeny do 12:00 a znovu otevřeny budou 3.1.2025.

Kontakt

Prodejna Palmovka
Na Žertvách 881/40
180 00 Praha 8
777 777 337
Navigovat

Prodejna Řevnice
Pod Drahou 1039
252 30 Řevnice
773 350 004
Navigovat

Otevírací doba

Pondělí - čtvrtek: 8.30 - 17.00
Pátek: 8.30 - 16.00
23.12. 8.30 - 12.00
27.12. - 2.1. zavřeno
3.1. otevřeno (standardní otevírací doba)

GPS souřadnice

N: 50°6´17.51 / E: 14°28´41.99

IČO: 06192386
DIČ: CZ8811120505


Objednávky a technické poradenství

Chcete znát dostupnost, objednat nebo poradit s výběrem zboží?

Před kontaktováním naší zákaznické linky si prosím připravte kód produktu, o který máte zájem. Ten najdete vpravo od hlavního obrázku v detailu produktu.

Pokud je to možné, využijte výhradně e-mailovou komunikaci, dostanete pak vždy přesné informace potvrzené přímo od výrobce.

info@elespo.cz
777 777 337 Telefonické objednávky
266 313 816 nebo 266 313 609 Technické dotazy
Máte již objednáno a potřebujete změnit adresu či položky ve vaší objednávce?

Všechny požadavky vyřídíme k Vaší spokojenosti na e-mailu info@elespo.cz.

info@elespo.cz
777 777 337 Pokud voláte, připravte si vždy číslo Vaší objednávky.

Servisní oddělení

Potřebujete opravit nářadí?

 

Více informací najdete zde https://www.elespo.cz/servis.

 

Máte u nás opravu a chcete znát její stav nebo cenu?

Před kontaktováním naší zákaznické linky si prosím připravte číslo opravenky. To najdete v pravém horním rohu útržku, který jste dostali při příjmu zboží do opravy.

servis@elespo.cz
725 177 660
777 777 337
Objednávka náhradních dílů

Pro objednávání či dotazy k náhradním dílům těchto značek využijte výhradně e-mail. U většiny případů musíme díly dohledávat, nejsme tedy schopni Váš dotaz vyřešit během jednoho telefonátu. Cenovou nabídku Vám pošleme do 24 hodin.

servis@elespo.cz
725 177 660
777 777 337

Reklamace a poškozené či nekompletní zásilky

Reklamace použitého zboží

Pro uplatnění či zjištění, jak zboží reklamovat, využijte e-mail info@elespo.cz. Do e-mailu uveďte číslo objednávky nebo faktury. Další postup, kde a jakým způsobem reklamovat, Vám obratem sdělíme zpět na e-mail.

info@elespo.cz
Přišlo Vám poškozené zboží dopravou?

Pro uplatnění reklamace u PPL potřebujeme fotky obalu, výplní v místě poškození a poškozenou část zboží. Nejpozději do 48 hodin od obdržení zboží je potřeba poslat fotky na e-mail info@elespo.cz, jinak reklamace nemusí být uznána z důvodu pozdního nahlášení poškození, viz obchodní podmínky.

info@elespo.cz
Obdrželi jste zásilku a je nekompletní nebo jste dostali jiné zboží?

Zboží vyfoťte, aby bylo jasné na první pohled, o jaké zboží se jedná, případně vyfoťte kód produktu. Fotografie zašlete společně s krátkým popisem nejpozději do 48 hodin od obdržení zboží na e-mail info@elespo.cz, jinak reklamace nemusí být uznána z důvodu pozdního nahlášení (viz obchodní podmínky).

info@elespo.cz